95% van 100
9.5 / 10
Toon alle 2519 reviews
Zoeken

Retourneren

Product toch niet wat je had verwacht? Zo kan je het retour sturen!

Je hebt de mogelijkheid om elk product binnen de bedenktijd van 30 dagen retour te sturen. Elk geretourneerd product mag géén gebruikerssporen bevatten en moet compleet in de originele verpakking verzonden worden. Verstuur de artikelen in de verzenddoos waarin je ze hebt ontvangen, of een andere verzenddoos die de artikelen goed beschermt. Plak indien mogelijk geen verzendlabel op het artikel zelf. Het artikel willen wij graag weer verkopen. Zo dragen wij samen bij aan een duurzaam gebruik van spullen.

Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een duidelijke fout van onze kant.


Online retourportal

Eenvoudig aanmelden van je retour

Meld jouw retour aan met behulp van ons retourportal. Gebruik hierbij het ordernummer van de factuur en het emailadres dat je hebt ingevuld tijdens het bestellen. Volg de stappen van het aanmeldproces.

Wil je de retourzending bij ons afgeven in IJsselstein? Dat kan! Meld je retour van te voren aan via het online retourportal en kies bij verzending voor ‘Afgeven in de winkel’. Dit is uiteraard kosteloos.


Wat kan je verwachten?

Ons stinkende best

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, gaan wij daarmee aan de slag. Binnen 5 dagen wordt jouw retour beoordeeld en wordt er contact met je opgenomen. Zodra jouw retour is goedgekeurd zorgen wij ervoor dat jouw geld binnen 1-3 dagen na de beoordeling wordt teruggestort op jouw rekening.


Fabrieksgarantie

Tsjaa.. Álles kan kapot

Is jouw product defect zonder eigen toedoen? Op vele producten uit ons assortiment heb je minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. De garantieperiode per product kan je vinden op de productpagina onder 'Specificaties'. Bevind jouw product zich nog binnen deze periode? Dan raden wij je aan om een garantie-aanvraag te doen via ons online retourformulier door te kiezen voor ‘Product is kapot’.

Wanneer wij je aanvraag hebben behandeld, dan hoor je van ons wat er gaat gebeuren. Moet het artikel worden geretourneerd? Dan sturen wij jou hiervoor de instructies toe.

Vervolgens gaat de garantieprocedure van start. Tijdens de garantieprocedure wordt jouw product door de fabrikant beoordeeld. De garantieprocedure duurt in de meeste gevallen 1 tot maximaal 3 weken en is afhankelijk van de betreffende fabrikant.

Zodra we daarna meer weten stellen we u op de hoogte. Houdt er rekening mee dat, afhankelijk van het oordeel, onderzoekskosten in rekening kunnen worden gebracht. 

Alléén producten die in de oorspronkelijke staat zijn kunnen aanspraak maken op fabrieksgarantie. Wanneer aanpassingen gedaan zijn aan het product vervalt de garantie.

Als het product gecontroleerd is, en de garantie-aanvraag wordt goedgekeurd, dan ontvang je kosteloos een vervangend artikel of een gerepareerd artikel.


Opmerkingen
  • Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Je betaalt zelf de de verzendkosten voor het retourneren. Bootman is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van de retourzending.
  • Heb je betaald met de betaalmethode in3 maar loopt de retourprocedure nog? Voldoe de facturen op tijd om aanmaningen te voorkomen. Wanneer je retourzending is verwerkt, wordt de factuur bij in3 aangepast en wordt er indien nodig door hen een terugbetaling gedaan.
  • Wil je iets ruilen? Stuur dan het artikel terug en bestel het gewenste artikel in de webshop.
  • Is jouw bestelling beschadigd aangekomen? Maak een aantal foto’s vóór het openen van het pakket. Is de inhoud ook beschadigd? Meld dit via ons retourportal en voeg hier foto’s van de verzenddoos en de beschadigde inhoud aan toe.

Klantenservice

Bel nu met 0182-386 286 of stuur een e-mail naar klantenservice@bootman.nl

Onze werknemers staan dagelijks voor je klaar

Persoonlijk advies van één van onze productspecialisten

Je wordt direct geholpen